Subscribe

RSS Feed (xml)



Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Thursday, December 23, 2010

Pemergianku...ceh..^_^


Sok...25hb da kn...nah tba msanya aku p kl semula....tp kali ne aku...
x study d kl lg...aku study d melaka....sdih gak tglkn KPTM....tp apa leh wt...
bkn rzeki aku truskn prjuangan d sana...heheh apa2 pn aku ttp igt kwn2 aku kt sna....thanks everthing....

d melaka....aku dpt program uitm.... best la..bla dpt sma2 ngn kwn baik aku
tem skul mngh dlu...c anis...heheh tp kos lain2...
hmmm...
tp tdk pa..hehehe

dlm msa yg sma....aku kna support ka p uitm ne...hmmm..:(
sdih ne aku....aku x fham ngn parents aku...jap support jap tdk...
terkilan bla diorg ckp cm 2.....ada la 2 diorg ckp...
huhu

mau x mau jak p ne...hmm..tp tket da bli... yurn pndftrn pn da byr...
kna p jga la...
xpa......aku mls mau ambik hti....kasi biar jak prasaan sdih 2...
lumrah mnusia....mnusia d ciptakn rsa sdih,epy,marah n mcm2 lg la...
subhannallah...^_^
xpalah 2...aku x ksh la...sbr jak yg trmmpu kna wt cm ne....what can i do la..
kata org..hehe
aku mmg cm ne.....sdh2 jga...tp x tnjukkan....hmm... aku x dpt tdo stu mlm ne...
npa ar......
kdg2 dri ne myshkn mreka jak kn...tp xda niat pn cm 2...napa diorg ckp cm 2...
waaa....very disappointed tul ne....

mybe ne yg terbaik bljr jau2...:( mmg slalu jau ngn
diorg....dlu 5thun duk asrma..pas tu kna plkn 3bln... mmg nsib la kn...
suma ne ada hkmah jga....hati hnya than jak tau....amt2 skit n sbar jak...adui...


7 comments:

Semerah Jembal said...

kat mane -mane pon same je kot,,yang penting kejar ilmu..jgn kejor mende laen ..peace :)

Nur Liyana said...

yerpz..thanks semerah...huk3

MuchuNadh said...

hai adik.. akak dah follow kamu..
hpy new sem ok :)
kat sane nnt lagi ramai kawan...
all da best :)

Nur Liyana said...

hey kak...:) ya..thanks k.....:)

Unknown said...

xpe kwn leh dicari

NuRuL said...

eleh...mkin ko suka kn dpt d melaka,hehhe..

Nur Liyana said...

ya btul2...:)